1. Бесіда: «Причини виникнення пожеж».
Мета: удосконалювати знання про причини виникнення пожежі; закріпити правила поведінки під час пожежі.
2. Малювання. Тема: «Пожежа» (за казкою С. Маршака).
Мета: формувати вміння в малюнку передавати зміст твору.
3. Сюжетно-рольова гра «Надзвичайна ситуація».
Мета: формувати основи безпечної поведінки в побуті, вміння викликати на допомогу рятівників-пожежних.
4. Сюжетно-рольова гра «Пожежники на навчаннях».
Мета: удосконалювати знання дітей про професії пожежних; вміння швидко реагувати на надзвичайну ситуацію.
5. Розгляд та обговорення стенду «Я знаю правила пожежної безпеки». Мета: підвести підсумок про отримані знання.
6. Пам'ятка для дітей та батьків «Пожежна безпека».
7. Бесіди «Сірники не руш! В сірниках - вогонь! .. »,« Вогонь: друг чи ворог? »;
8. Моделювання ситуації «Якщо раптом сталася пожежа ...»;
ІІІ. Заключний етап: Створення виставки малюнків і виробів «Безпека в нашому житті»
Мета: актуалізувати знання дітей про безпечну поведінку на дорозі.
Очікуваний результат:
Діти освоїли знання про професії, використовують на практиці правила безпеки у всіх сферах життя людини.